Najbardziej prestiżowe lokale gastronomiczne są w stanie przyciągnąć uwagę nawet najbardziej wymagających klientów. To całkiem naturalne biorąc pod uwagę, że na tle pozostałych miejsc, gdzie można zjeść, wypadają po prostu świetnie. Receptą sukcesu tego wąskiego grona restauracji, pizzerii czy kawiarenek jest oryginalność, coś unikalnego i odróżniającego ich od reszty. Przykładowo, znam pewną pizzerię, która od kilku skromnych lokali doczekała się ogólnokrajowej sieci. Tajemnicą sukcesu tej sieci był wspaniały sos czosnkowy, który był czymś absolutnie nowym na rynku weekendowych potraw. Jak widać, piece do pizzy to nie wszystko, liczy się również jakość sosów. Co ważne, sosy w tym lokalu były podawane za darmo, co sprawia, że już na samym początku sieć mogła zdobyć imponujące grono pierwszych gości. Wiadomo, że niskie ceny i darmowe dodatki wzbudzają zainteresowanie, nie inaczej było w tym w przypadku. Wyposażenie dla gastronomii jest bardzo ważne, ale należy jeszcze pamiętać o wzbogaceniu oferty czymś nietypowym. Darmowe dodatki to jedno, ale sprytnym sposobem są również kuszące promocje. Przykładowo, zaoferowanie drugiej pizzy za darmo w dniu, w którym jest mały ruch to skuteczny i sprawdzony zabieg na zwiększenie popularności lokalu. Wbrew pozorom, zabieg ten przynosi ostatecznie korzyść, nawet jeśli z perspektywy właściciela może się wydawać, że firma na tym traci. Wyposażenie gastronomiczne również odgrywa w takiej działalności bardzo duże znaczenie. To bardzo ciekawe, że jakość urządzeń gastronomicznych oraz dodatków odgrywa decydującą rolę w tym biznesie. Oczywiście dotyczy to sytuacji, gdy same główne dania trzymają odpowiedni poziom. Wtedy dopiero możemy bardziej zwrócić uwagę na pucharki do lodów i wszystkie inne pomniejsze przedmioty, towarzyszące samej uczcie.
TAGI