Zwiększenie średniej wielkości kosza sklepowego klienta jest świętym Graalem każdego detalisty, a pojemność koszyka i jego wygląd ma ogromne znaczenie. Dzisiejszy rynek jest obecnie bardzo konkurencyjny. Każdy detalista walczy każdego dnia, aby zwiększyć korzyści i być liderem w swojej branży. Aby osiągnąć cel sprzedażowy, należy w pełni wykorzystać możliwości zakupowe każdego potencjalnego klienta, który wchodzi do sklepu.
Średni koszt klienta to kwota obrotu podzielona przez liczbę klientów. Jest to kluczowy indeks, gdy firma musi opracować strategie i plan sprzedaży. Zwiększenie kosztów związanych z obsługą klientów podczas każdej wizyty w sklepie implikuje całą masę czynników, takich jak cena, oferty produktów, promocje, zwinność i sposób, w jaki klienci noszą swoje produkty w sklepie.
Zgodnie z badaniem z 2017 r. większy kosz sklepowy może wpłynąć na średnią wielkość zakupu nawet o 18%.
Jednak ostatecznie to wrażenia użytkownika są kluczowe w zakupach. Kosze sklepowe muszą być w stanie przeprowadzić cały zakup bez wysiłku ze strony klienta. W ten sposób klient może poruszać się z koszem swobodnie i poświęcić całą swoją uwagę na szukaniu interesującego go produktu.
Każdy kosze sklepowy powinien być budowany z myślą o wygodzie klienta i tym, jak zachowa się produkt w codziennym użytkowaniu. Koła z podwójnymi łożyskami zapewniają doskonałą zwrotność, nawet przy pełnym obciążeniu.
Co jeszcze?
Innym ważnym czynnikiem jest wykończenie poliuretanu w każdym kole. To wykończenie gwarantuje, że kosze stają się o 20% cichsze. Ta redukcja szumów jest zauważalna w ruchliwe dni. Redukcja hałasu wewnątrz sklepu sprawia, że kupujący jest bardziej zrelaksowany i skupia się na zapełnianiu koszyka, a nie hałasie, jaki mógłby się z niego wydawać.
Podsumowując, w sprzedaż najważniejsza jest wygodna klienta! Jakość kosza sklepowego musi być na tyle wysoka, aby kupujący mógł skupić się na towarze sklepowym, a nie wadliwej pracy kosza.
Artykuł opracowała firma Kon-Plast – wózki i kosze sklepowe.
TAGI